Muzyka

sobota, 6 sierpnia 2016

Scary Msp

Witam,przepraszam,że długo nie pisałam,załamałam się hate'ami,ale już jest ok.Niektórzy nie wiedzą o co chodzi,więc dla nich historia.

Pewna dziewczyna uwielbiała stare msp i chciała znaleźć link do niego.Poszperała w necie,i znalazła coś.Weszła tam,i strona startowa była normalna,ale kiedy się zalogowała,to było tam pełno krwi i hackerów na chatach.W sklepach jak się domyślicie,nie były tylko unikaty.Były ubrania hackerów i po prostu krwawe.Ale to nie koniec.Dodatkowo,kiedy dziewczyna weszła do swojego pokoju,na jego środku była piła łańcuchowa.Kiedy nacisnęła ją,po całym pokoju rozlała się pixelowa krew.

A co ja o tym sądzę? Wiele osób robi filmiki "Weszłam na Scary Msp"albo pisze posty na blogach o tym,ale te osoby tak się składa,że bez urazy,ale nie znają się na temacie.Piszą na przykład link i mówią,że to serwer niemiecki to Scary Msp,a inni im wierzą,i wypisują komentarze"O wielkie dzięki,będę unikać niemieckiego msp"Nie znają się,a niemieckie msp jest fajne.Spongebob zaprosił mnie do znajomych,ale on wyglądał jak Spongebob i wg a nie że to tylko moviestar,która się tak nazwała.Więc ja je polecam.Niektórzy jako argument podają,że trzeba podać datę urodzenia.No bo tak zrobili,to jest na zwykłym.
Śmieszą mnie jeszcze filmiki,które nazywają się"Weszłam na Scary Msp" i patrzę,a tu wchodzą na serwer zwykłego msp,tylko że innego kraju...i nikt nie zwraca uwagi na to,że nie ma tam krwi,mnóstwa hackerów na chacie,i piły w pokoju?

Never mind,nie bójcie się wchodzić na niemieckie msp,bo jest ono bardzo fajne i nie ma tam żadnego wirusa(w końcu Scary msp miało być linkiem do starego msp,a tam podobno wirusa wgrał 10-latek,ale o tym kiedy indziej.).

To już wszystko na dziś,jako,że dawno nie pisałam,jutro będzie teledysk.To pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz