Hej,sorry,że nie było czwartkowego i piątkowego posta,co do piątkowego,nie znalazłam chętnych,a do wywiadu...cóż,nie miałam czasu.Muszę wam powiedzieć,że nie zawsze będzie post w czwartki i piątki.No,przechodzimy do dzisiejszego postu.Chcę wam powiedzieć coś o Pixi Star.Zapewne już się dowiedzieliście,kto to jest,ale możecie mieć złe źródła.Prawdę odkryłam razem z koleżanką.Wy myślicie,że zastąpiono Samanthę(extra) Pixi Star,ale nie.Spróbujmy stworzyć look Pixi.
Ups...Przez przypadek Pixi ma włosy Samanthy.
O...i ma też jej bluzkę.Nadal myślicie,że to przypadek?

Ona ma też spodnie Samanthy!
Czy nie takie buty nosiła Samantha?
No i kapelusz.Co się stanie,jak ubierzemy ją w te wszystkie rzeczy?

Widzicie to?I mam też dobre wieści dla szukających do filmu policjantki.

Tajemnica rozwiązana.To pa!